یزدفردا "معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار داشت : دشمنان انقلاب اسلامی آرام آرام درصدد ضربه زدن به فرهنگ دینی کشور هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ، حمیدشاه آبادی در دیدار با حجه الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد با بیان این مطلب گفت : متاسفانه دشمنان با یک حرکت هوشمندانه بعضی از فضاهای فرهنگی و هنری کشور را مورد هدف قرار داده است .
وی افزود : به دنبال آن هستین که با اجرا و برنامه ریزی های متنوع و هدفمند از آیین و سنت های فرهنگی و هنری کشور دفاع نماییم .
معاون وزیر ارشاد اضافه کرد : انتظار این است که فضای شاد و سلیقه مخاطبان بیش از این مورد توجه مسئولین هنری قرار گیرد.
شاه آبادی گفت : در این راستا نیازمند همدلی علمای دینی کشور می باشیم
وی افزود : در جامعه هنری این دغدغه وجود دارد که علمای دین مسیر حرکت در این زمینه را به درستی نشان دهند.
معاون امور هنری وزارت ارشاد در ادامه با بیان اینکه جوانان امروز با فضای فرهنگی امروز زندگی می کنند تصریح کرد : اگر برای جوانان برنامه ریزی نکنیم دشمنان به طور حتم برنامه ریزی خواهند نمود.
حجه الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آبادی در این دیدار گفت : متاسفانه جای هنر بومی در برخی از استانهای کشور خالی است .
وی افزود : استان دارالعباده یزد نیز نیازمند جدی هنربومی است.
وی اضافه کرد : هنرمندان خوبی در استان داریم ولی هنرجوی انحصاری در یزد کم می باشد.
حجه الاسلام والمسلمین مدرسی در پایان با اشاره به اینکه ما باید امکانات را برای هنرمندان فراهم آوریم اظهار داشت : خرید آثار محصولات هنری یکی از پارامترهای مهم در تشویق هنرمندان خواهد بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا